De klok van het besturingssysteem van uw computer staat niet juist (te ver in de toekomst). Om eventuele problemen bij uw Internet Banking-verbinding te voorkomen, raden we u aan de klok van uw besturingssysteem te synchroniseren met een rechtermuisklik op de tijd rechts onderaan uw scherm. Volg daarna de instructies voor de synchronisatie.
Opgelet! Er zijn valse mails in omloop in naam van Triodos Bank
Hoe herken je gemakkelijk een valse mail:
- Wij vragen u nooit om via een online link geheime informatie mee te delen
- Het e-mailadres bevat een domein die niet van Triodos Bank is (bijv. triodosbank@r-tog-.nl)
Wat kan u doen?
- Een verdachte e-mail in naam van Triodos Bank ontvangen (phishing)? Stuur die e-mail onmiddellijk door naar phishing@triodos.be .
Als u inlogt in Internet Banking, komt u in een beveiligde omgeving. Het adres in uw adresbalk moet altijd beginnen met https://banking.triodos.be. Als dat niet het geval is, stop dan en neem contact op met onze helpdesk Internet Banking op 02 548 28 00, van maandag tot en met vrijdag van 9 tot 13 uur.